1.7.09

Meg og goingen min

Slenger inn et lite bilde av meg og den beste i verden, også kalt min bedre halvdel. Han e faktisk min bedre tredjedel, han styrer liksom hjernen min avogtil. Og det e bare bra, når man e så blond som eg e. Hahaha..


Idag gikk eg med Sonata Arctica tskjorten min.. i tre timer, før eg skiftet til nåke lettere. Varmere vær skal det leites lenge etter! Sitter og svetter klokken halv elleve i en stue akkurat no.. Ikkje bra, ikkje bra ;)


E det varmt der du bor også?



-martamoren-

Ingen kommentarer: