
Idag gikk eg med Sonata Arctica tskjorten min.. i tre timer, før eg skiftet til nåke lettere. Varmere vær skal det leites lenge etter! Sitter og svetter klokken halv elleve i en stue akkurat no.. Ikkje bra, ikkje bra ;)
E det varmt der du bor også?
-martamoren-
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar