På fredag var eg og Oddvar på "shopping" i byn. Kjøpte ingenting, men spiste middag på kinaresturant på galleriet :) Dvs, tok bare biff chop suey-ting, standard på Kinaresturant, tør ikkje smake nåke anna :p han tok biff cho mein eller nåke sånn, det va nesten d samme bare m nudler. :)
Så sendte Amalie meld te meg og spurte om vi ville ha besøk i kveld og sånn, og det ville vi jo forsåvidt. Så vi reiste på butikken og kjøpte drikke, hehe, va på Rema 1000 i den der gaten som Grieghallen ligger i (bortenfor Garage), så va Oddvar inne mens eg sto utenfor og passet på Rimiposene. Så kom det en trøndersk familie bort og spurte om veien te McDonalds. Og eg ekje kjent for å vere flink te å forklare :P haha.. heldigvis kom Oddvar ut akkurat når eg fant ut at dette va umulig for meg å forklare, så han fikk forklare det..
Men så reiste vi hjem, og ventet på at de skulle komme. Så kom først Amalie, Sandra og Synnøve B (fra voss) også litt seinere kom Kristine (fra voss. eller egentlig fra sotra, men you know). Hadde d dritkoselig, utenom all MYGGEN!! har 17 myggstikk bare på høyre leggen, og 8 av de e samlet i en klynge nedenfor kneet. Arg.. men Oddvar hadde sigarillos og tente bål, sånn at de forsvant, i tillegg te at Kristine kjøpte med seg røyk. Så då va vi sikra mot myggen =) Så etter noen timer, når det begynte å bli ganske kaldt, så gikk vi inn og sang Singstar. Det va dritgøy. Eg og Amalie har en dødskul Singstar-dans te Chiquitata eller ka faen :p Vi viste den frem, frekke Sandra lurte på når dansen begynte :p hehehe..
Når det begynte å bli morning så sovnet Kristine på sofaen, og d va veeeeeeeldig gøy å tusje og male hon i fjeset :p hihi.. eeeeviiiiiiil!!!
1 kommentar:
hehe va ikkje langt i fra då :P
fikset kantene på www.picnik.com :)
Legg inn en kommentar