20.7.09

SUDOKU?! Koffor ikkje Snake?!

På onsdag va eg på Peppes (mmmm!!!) og kino med Reidun, Gjermund, Ingvild, Astrid, tante Helene og onkel Rune. Vi åt først på Peppes (som sagt), og der va Thea, Bendik og min beloved sister Anne Marie også. What a surprise! :D Vi spiste som gale heile gjengen, tømte 4 sånne pizzaplater! Det e sjuuuuuuukt. Min lille nussenosse Thea e blitt mattegeni, spiller sudoku på en nokiatelefon i en alder av 8! Koffor spiller hon ikkje Snake?! 1: Det e MYE gøyere. 2: Det e en klassikar! 3: du trenger ikkje pøse på med hjerneceller for å spille det. Men ser ut som at Thea ikkje blir som sin tante, hon kommer te å bli et lite matte(-skole)geni. Sukk, så eg blir nok værende Øgaard-familiens sorte får når det kommer til iQ og skoleflink.
Men ihvertfall, kelneren på Peppes virket litt sånn.. litt sånn som at hon hadde fått heteslag eller nåke. Når vi skulle bestille drikke, så kom hon bort og sa til Astrid: "Ja, men då kan vi begynne med deg da, snuppa!" :P Astrid blei driiiitiflau :P hahah.. herremann.. ikkje nok med det, men hon kom bort mange ganger og sa masse sånne ting.. :p snill og grei, men litt rar syns no eg då :p
Så gikk vi på kino og såg Istid3 =) Den va kjempegøy, men selvfølgelig (typppppiiiiiiisk) så hadde eg spist meg altfor mett så klarte ikkje å le så mye :p Men den va kjempekjekk ;) Så fòr eg opp te Birte og Øyvind, der foreldrene te Øyvind var også :) De e så koselige, de e skikkelig positive! Blir alltid så i godt humør av å vere i samme rom som de :)Tror aldri eg har sett noen av de sinte :D

Bendik later som at Ole Bull e pappan hans =)

Tre skjønninger foran nøkken og Ole Bull =)

Mobilnørden min som spiller SUDOKU på mobilen.. SUDOKU! Koffor ikkje Snake?!

tante Helene og min søster Anne Marie i bakgrunnen,
Reidun og Ingvild tar håndbakk mens vi venter på piiiiiiiiiiizza


Så på torsdag var det nattåpent i bydnnnn. Eg reiste ned itte jobb (hadde seinvakt, så kom vel te byn ca litt over fem), og tenkte egentlig å reise på biltema og sitte på med Oddvar inn te byn igjen. Men nuuu. Gikk opp på japan photo og den der jørgen foto vedsiden av, sistnevnte sto eg i kø i fem minutter for å få et enkelt svar: "nei,den der e nok litt for liten te speilrefleks.." Jai. Så har eg gnagd i hendene etter å få fatt i et sånt derre glass som de reklamerer for på McDonalds, og eg va ganske sulten i grunn så eg gikk bort på Torgallmenningen, halvveis på vei inn te McDonalds, men så plutselig såg eg en klynge stå bortenfor i en ring rundt itlerant. Og nei, Marta ekke nysjerrig neeei! (hah.. ehmm.. Jo?) så eg spaserte bort og klynget meg me folkene, og såg på en sånn derre mann som sjonglerte og greiar. Skikkelig støff ;) Han va dritarti, kom fra USA en plass.. hih.. ungene likte han ihvertfall, hørte bare: "HÆHÆHÆHÆHÆH!!!" :p heerrrrrlig. Så gikk eg inn på Mc'en, og bestilte meg en etlerant med Premium. eg sier bare: "BLÆÆÆHHHHH!!!!!!". Mer kvalmanes.. æsj... nei, blir kvalm. Men glass fikk eg *STORT GLIS*. Også møtte eg Camilla som eg gikk i kindof parallellklasse me i fjor =) koshli. Så beste med hele kvelden: Møtte KOLDEN på Norli. Kolden? Tysklæreren min fra ungdomsskolen, en av de mest hatede lærerene på Alversund skole tror eg :p hahah. va kanontidi.. men men.. så kom Oddvar, så gikk vi rundt i byn til klokken va 12.. og eg sku begynne på jobb halv 8 dagen etter.. For å si det sånn, så mistet eg bussen min, men kom bare et minutt for seint =) waii.. men no e det nattings =)
Oddvar has no mercy når det gjelder parkering. Se på dette herre her! Den grønne bilen bevegde seg viss Oddvar la vekten sin på panseret på vår (den røde). :P Den va parkert over den kvite stripo,så that's why. Men uansett, han e sjuk!
viss du bor i Bergen: Va du på nattåpent? ;)

Ingen kommentarer: