22.7.09

Betty Boop og undervannsbilder.. hehehe..

På mandag hentet eg de fremkalte bildene fra undervanns-engangs-kameraet som vi kjøpte på flyet te Tenerife :D Det va dritmorsomme bilder. Disse to e mine favoritteR:

Oddvar me trutmunn :p
Min bror Hallgeir :P hahaha..

Vurderer faktisk å kjøpe meg sånn plastdings som eg kan ha utenpå kameraet mitt sånn at eg kan ta bilder under vann. En genial oppfinnelse, I'm tellin you!
E syk idag.. gikk hjem fra jobb igår pga guffen (går ikkje mer innpå detaljer her) mage.. Så satt meg ned for å male igår, og gjorde ferdi Betty Boop bildet mitt idag.. :) Ganske fornøyd enkli. Imorgen ska eg te legen og få meg sykemelding.. usj.. like ikkje å gå te legen.. skommelt. Kan være eg tar og opererer tåen i samme slengen.. Har hatt problemer me den i månedsvis (årevis..)


Har du tatt bilder med undervannskamera før?

2 kommentarer:

Stine sa...

haha, du hørtes ut som en artig
fjortis :-D

Kristine sa...

Der fant jeg den nye bloggen din, ja :)

*følge med*