Sitter her med min søster Birte og glaner tv. så kom en reklame for filmer eller nåke sånn, og då var det klipp fra Heldiggrisen Babe. Så begynte Birte: "åååå! husker du den filmen? Det va den første filmen du såg på kino.", og der satt eg og lurte på ka pokker hon tullet om, den første filmen eg såg på kino var jo virkelig Reisen til Julestjernen?! Men neida. Ifølge Birte så SOVNET eg innpå kino, og brukte unnskyldningen: "de har jo slått av lyset her.." hehehe.. heeerlig herlig :)
Ellers så har det tordnet samtlige dager denne uken. Og eg e jo egentlig den verste til å jobbe i bhg når det lyner og tordner. Idag så begynte det å regne, hagle, lyne og tordne akkurat når vi skulle gå ut med 3-4åringene. Så vi fòr inn igjen, og ungene stormet bort til vinduet og va kjempefascinert av tordnet og regnet og alt. Så måtte eg sitte borte med vinduet med de, og eg e sånn som til vanlig som gjemmer seg under/bak alt eg finner og holder meg for ørene. Men ikkje idag nei, idag måtte eg vere FORBILDE FOR DE SMÅ. Og etterhvert gikk det ganske greit. Når eg såg at ungene ikkje va redde, at de kun va kjempefascinert og syns det va kult og sånn, så kom faktisk pulsen min ned i normal rytme. :) Så kanskje fobien min mot lyn og torden e vekk? Eller kanskje det bare e når eg e sammen med barn. Det får vi se :)
2 kommentarer:
Hehe, genialt :p Nei, må si jeg krøp litt sammen i går jeg også da jeg skulle ut i tordenværet x)
håper fobien din e vekk :D
Legg inn en kommentar