5.7.09

Koselig dag på Seim!

Har endelig tatt sommerens første bad (eller årets første bad i Norge om du vil)! Det va kjempedeilig! Var på familiegrilling hos min søster på Seim, va dødskoselig. Savner å være sammen med familien min.. Har blitt veldig lite av det no når eg ikkje bor hos mamma og pappa og i tillegg til at eg jobber 3 mil vekke og ikkje har bil og må ta buss 3 timer om dagen. Blir liksom litt uten krefter då.. men det va absolutt ikkje det eg sku snakke om no.
Vi kom i halv tre tiden, så grillet vi og koste oss. Har ærlig talt den beste familien som fins. Uansett kor sint og forbanna eg har vert på mams&paps gjennom årene, så kunne eg aldri tenkt meg nåken andre. Men ihvertfall, etter vi va ferdig å grille og spise, så satt vi og snakket og litt sånn, og eg hoppet på trampoline med ungene mens Hallgeir tok bilder. Så gikk vi ned til sjøen, og tror ikkje det tok fem minutter engang før eg va uti. Det e leeeenge siden (me unntak av syden) at det har tatt så kort tid for meg å komme uti.. Men eg kom meg uti og fant et kamskjell nedi sjøen- OG DET VA SVÆRT! Så gikk vi opp igjen til min søster og de og spiste is og pai og frukt, og ble underholdt av en viss liten 6årig gutt som nettopp har lært seg "Hei jeg heter hinkel-pinkel..hinkelpinkelhinkelpinkel hiiinkel.."-sangen på piano/keyboard. Når han va ferdig med den fikk Øyvind, min svoger, spille litt, og når han va ferdig så tok eg over. Men då kom niesen min Guro på 2 år, og tok den fra meg bare sånn helt plutselig og såg på meg og sa at ho sku spille. Så spurte eg: "får eg ikkje lov til å spille?", Guro: "nei..". Hehe.. skjønning..
Her e nåken bilder

Gutten min <3

Min søster Anne Marie og Thea, som altså e datteren.
Guro bader også :) Har te og me hodet nesten helt under vann!

Meg og gutten min kose oss i sjøen :D

Lillegutt Bendik :) Skjønningen!

Min flotte familie :)
Hallgeir stuper =)
Thea hopper =)
Thea i trehytten dies i hagen :)
Bendik lærer Guro og spise surblad :P Ho syns d va litt surt..(naturligvis)

Tre glade jenter på trampolinen :)

Øverst: Min niese, Guro
Midten: min søster, Jorun
Nederst: Min niese, Thea
Ka har så du bedrevet dagen din med? :)



1 kommentar:

Amalie sa...

Så søte bilder :D
eg har bedrevet dagen min med ingenting =) hehe kjempekjekt!