4.7.09

Torsdag & fredag

På torsdag va eg skikkelig sporty! Følte meg som ihvertfall. Gikk fra Breisteinkrysset og hjem, som e kanskje.. 3-4 km. Også når eg kom hjem så satt eg meg litt på pcen før eg gikk ut og laget bord av betongsteiner (Marta e sterk!!), og spylte hagen. Det gjor eg vel kanskje i en time eller nåke, virker ihvertfall som. Så ryddet eg badet, og vasket litt opp, og klokken halv 10 så begynte eg ferden min ned til Hordvikneset der Oddvar va på fotballtrening. Vi hadde nemlig enorme planer om å finne en såkalt badeplass i Hordvik/Tellevik, men neida. Kom ned te Hordvikneset, så såg eg bilen te Oddvar, så satt eg meg inn. Så kjørte vi rundt HELE Hordvik-Hordvikneset-Tellevik-Klauvaneset. Vi endte opp borte med Nordhordlandsbroen, på Tellevik kystfort, og der tok eg nåken sinnsyke bilda av solnedgangen. Sånne solnedganger e jævli verdt å gå langt for å se! Bare sier det. Her e nåken bilder eg tok:
Meg og gossegossen min. Du ser et LITE smil i munnviken på han, det ekje ofte :D Han e den minst fotogene som fins :P

Såå vakkert :)


t.v.: Vegen til solsteikjen ;)
t.h.: Nordhordlandsbroen i sin fantastiske figur.. med solen bak


Igår hadde eg besøk av Eva (kollega), Sandra og Synnøve. Vi hadde sånn Mary Kayparty, Eva e blitt sånn dame. Det va faktisk dritarti. Og eg fikk skikkelig "deilig" hud, sånn mjuk og glatt.. Så vurdere faktisk å kjøpe nåken produkta, sjøl om d va hakket litt dyrt, men men. Det e kvalitet anyways. Forberedelser til eg blir gammal.
Så sa Eva nåkke skuffende te meg før Sandra og Synnøve kom. Strekkmerker går ikkje vekk! Eg va sikker på at de gikk vekk, eg har en hel drøss rundt magen og hoftene. Har jo lagt på meg så jævli de siste 2 årene. Eg må rett'n og slett'n operere de vekk viss eg absolutt vil ha de vekk. Men faktisk så e eg villig te å betale masse for en operasjon for å få de vekk. Bare ikkje helt enda. :)

Liker du å ta bilder?







1 kommentar:

Kristine sa...

Strekkmerker går ikke vekk, men ofte blekner de VELDIG, slik at de ikke synes.
Jeg fikk masse når jeg var gravid med Emil, og de bleknet og "forsvant" etter en god stund.
Nå har jeg fått nye da, hehe :P


Jaaaaa, jeg liker å ta bilder :D