Meg og gossegossen min. Du ser et LITE smil i munnviken på han, det ekje ofte :D Han e den minst fotogene som fins :P

Såå vakkert :)
Såå vakkert :)
t.h.: Nordhordlandsbroen i sin fantastiske figur.. med solen bak
Igår hadde eg besøk av Eva (kollega), Sandra og Synnøve. Vi hadde sånn Mary Kayparty, Eva e blitt sånn dame. Det va faktisk dritarti. Og eg fikk skikkelig "deilig" hud, sånn mjuk og glatt.. Så vurdere faktisk å kjøpe nåken produkta, sjøl om d va hakket litt dyrt, men men. Det e kvalitet anyways. Forberedelser til eg blir gammal.
Så sa Eva nåkke skuffende te meg før Sandra og Synnøve kom. Strekkmerker går ikkje vekk! Eg va sikker på at de gikk vekk, eg har en hel drøss rundt magen og hoftene. Har jo lagt på meg så jævli de siste 2 årene. Eg må rett'n og slett'n operere de vekk viss eg absolutt vil ha de vekk. Men faktisk så e eg villig te å betale masse for en operasjon for å få de vekk. Bare ikkje helt enda. :)
Liker du å ta bilder?
1 kommentar:
Strekkmerker går ikke vekk, men ofte blekner de VELDIG, slik at de ikke synes.
Jeg fikk masse når jeg var gravid med Emil, og de bleknet og "forsvant" etter en god stund.
Nå har jeg fått nye da, hehe :P
Jaaaaa, jeg liker å ta bilder :D
Legg inn en kommentar