glemte forresten å si nåke igår. På lørdag var eg med Sandra etter at eg hadde vert i byn. Ho kom bort til der som mamma og pappa bor, og vi grillet og koste oss sammen med mamma,pappa,Hallgeir (broren min), tante Bjørg, onkel Arnar og fetter Kristian :) Så når vi va ferdig så kjørte vi m scooteren hennas ned til Tømmervika, ned til sjøen, og satt og snakket om diverse jenteting ;) Så etterpå så fikk eg prøve scooteren hennas! Det va dritgøy :D Ska ha meg scooterlappen engang i fremtiden :) heheh... Også fikk eg Sonata Arctica tskjorte av ho som ho hadde kjøpt i.. Bulgariaaaaneeeeeiiiiii, Ungarn.. heh.. :D SANT HO E GREI?!!!!! :D Elsker Sonata Arctica! Lyste opp helgen min det der! :D
Se så fiiiiin!!
1 kommentar:
Versegoood :D
hadde skikkelig skills på scooteren du ;D hihi
Legg inn en kommentar