30.6.09

Trøtt dag på jobb.. Og Takk Sandra!!!!

Det verste eg vet e å dusje om morningen. Det beviste kroppen min idag. Va kjekk og grei og våken med en gang eg våknet idag tidlig, men svettet som en halvsteikt gris. Så tok meg en kjapp dusj, og sprang under strålen med en gang den kom, ventet ikkje på at vannet skulle bli varmt engang. Fòr te bussen, og kom på jobb. Og plutselig kjente eg meg kjempeslapp! Når klokken nærmet seg halv 10 va eg helt vekke, klarte ikkje tenke klart eller nåke. I tillegg til at eg va dødsslapp så hadde eg min første mensendag denne måneden, og då blir eg alltid sånn skikkelig ekkel i magen.. Sånn at eg nesten må gå og bøye meg hele tiden. Så denne dagen har egentlig vært helt forjævlig. Utenom de 20 minuttene eg lå inne på soverommet i barnehagen sammen md de ungene som sku sove, eg sovnet eg også! Og drømte gjorde eg og. Det var litt forferdelig. Drømte at eg hadde forsovet meg til jobb, og at Oddvar ikkje hadde lagt seg enda, klokken va halv 9 på morningen. Eg hadde fått melding fra Oddvar om at eg måtte gjøre etlerant når eg sto opp, sette på en maskin eller nåke. Men så plutselig så hørte eg unger som lo og skreik litt sånn langt vekke, og tenkte at eg drømte sikkert. Men så hørte eg plutselig pusting også, og våknet av at eg såg ei 2årig jente rett inn i det sovende fjeset hennas, og at stemmene eg hørte va ungene ute som lekte. Så eg gikk fortumblet opp på pauserommet og va kjempeavslappet.. og drittrøtt. Det hjalp med de 20 minuttene! Når eg gikk fra jobb va eg egentlig helt fin.. :)

glemte forresten å si nåke igår. På lørdag var eg med Sandra etter at eg hadde vert i byn. Ho kom bort til der som mamma og pappa bor, og vi grillet og koste oss sammen med mamma,pappa,Hallgeir (broren min), tante Bjørg, onkel Arnar og fetter Kristian :) Så når vi va ferdig så kjørte vi m scooteren hennas ned til Tømmervika, ned til sjøen, og satt og snakket om diverse jenteting ;) Så etterpå så fikk eg prøve scooteren hennas! Det va dritgøy :D Ska ha meg scooterlappen engang i fremtiden :) heheh... Også fikk eg Sonata Arctica tskjorte av ho som ho hadde kjøpt i.. Bulgariaaaaneeeeeiiiiii, Ungarn.. heh.. :D SANT HO E GREI?!!!!! :D Elsker Sonata Arctica! Lyste opp helgen min det der! :D

Se så fiiiiin!!

Weehuuu!! :D

Sandra the driver :D
















1 kommentar:

Sandra sa...

Versegoood :D
hadde skikkelig skills på scooteren du ;D hihi