Pages
Blogposts
This is Blondie
Photography
26.9.09
Meg og Thea
Vi e g Norheimsund på båten Mathilde:D den båten reiste eg også m når eg gikk i syvende:) kjempekoseli båt.
1 kommentar:
chalten
sa...
Tusen takk, hva er norgesplaster?
28. september 2009 kl. 19:33
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
Tusen takk, hva er norgesplaster?
Legg inn en kommentar