26.9.09

Meg og Thea


Vi e g Norheimsund på båten Mathilde:D den båten reiste eg også m når eg gikk i syvende:) kjempekoseli båt.

1 kommentar:

chalten sa...

Tusen takk, hva er norgesplaster?