12.9.09

Ommøblert i stuen

I juli begynte vi å pusse opp i gangen mellom stuen og kjøkkenet. Vi e fortsatt ikkje i nærheten av ferdig :p men vi har ommøblert stuen! Det gjorde vi rett før Alan Jackson konserten i august (som forresten begynner å bli en stund siden når eg ser på kalenderen). Og det e blitt knallfint her. E så fornøyd med stueløsningen vår no. Tror eg har et bilde av det en plass..
For de som ikkje vet det, så sto tven borti hjørnet mellom der som sofaene står no, og sofaene sto der som tven står no. Så vi har snudd hele stuen på hodet for å si det sånn då :P også har vi fått ny tv og tvbenk, og litt flere bilder på veggen =)
fint ellar? :P

Ingen kommentarer: