
Satt for første gang på en skyssbuss igår. Lite fornøyd m busstilbudet ute i nordhordaland. Va og rei, og skulle ta bussen hjem. Tok en buss te byn som gikk fra Alversund, og måtte bytte i knarvik. Men bussen te byn stoppet ikkje så Hylkje, så måtte vente i en halvtime på åsanebussen. På bussen hang denne plakaten, og eg leser mellom linjene:" skyssprodukter" anser eg som pakkereiser te syden.
1 kommentar:
åå, dette hørtes kjempe spennende ut (: og ikke minst lærerikt for de små. Det er så viktig at de lærer hvordan de skal behandle dyr, eller viktigst av alt at dyr er verdifylle og skal behandles pent. Hvilke dyr får de være med da?
Legg inn en kommentar