Idag har vi vært på tur til speiderhytten med SFO'en. Det va kjempekoselig. Det e så vanvittig deilig å jobbe på skolen når det e ferie for selve skolen. 61 unger var det der idag, noe som e under halvparten av ka det pleier å være på SFO til daglig.. Dagen begynte så fint med at eg satt og tegnet med en haug jenter; "Martaaaa, kan du tegne en sånn Ole Brumm te meg også??", "marta? har du TEGNET den der?" osv osv. Til opplysning: NEI, eg hadde ikkje tegnet Ole Brumm'en sjøl.. eg e nemmeligen så barnslig at eg har kjøpt en Ole Brum malebok, og kopiert for hånd derfra. So da so! Klokken 11 (en time seinere enn planlagt) kom vi oss endelig ut av skolen og opp på fjellet.
Så var det grillings og kos :) Litt stress, alle sku jo ha med èn gang, så det ble masse mas. Men kjekt var det, og belønningen med hot dog va knall!
Ka har du gjort idag feriefreak?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar