25.9.09

Hyttetur

No venter eg bare på at mamma og pappa ska komme å hente meg. Vi ska nemligen på hyttetur i Tørrvikbygd utenfor Norheimsund med hele familien. Blir dødskoselig! Det blir istedenfor bursdagsbesøk, e så mange i familien som har bursdag i september/oktober: Meg, Bendik (nevøen min), Hallgeir(broren min), Øyvind (svogeren min) og Jorun (eine søstra mi). Det blir så kanon! Har bakt kake (greit, sånn ferdigpakkekake, men har hatt the flu, så droppet kake fra bunnen av..) Ja, som sagt så har eg hatt influensa. Lite gøy. Har vært hjemme i en uke no.. Men på mandag skal eg på jobb igjen. Altså, klarer eg å være med hele familien min èn helg, så klarer eg å gå på jobb:p Ikkje stygt ment, men vi har en veldig høy latterfaktor og sæææær humor i familien, og når det blir litt utpå kvelden så e de fleste litt...koookooo. :D Oddvar skal ikkje vere med då, han reiste til østlandet idag tidlig på kurs.. så han ser eg ikkje før søndag.. snufs.. neida, overlever nok. Jo, det va det eg skulle si! På hytten vi skal på e det innendørs basseng, og båt! :D Blir så kanonbra, gleder meg som en kattunge!:D Har funnet ut at eg IKKJE e en kløpper i å pakke. Kunne like gjerne hatt med meg en koffert.. men har med meg en stor bag, sekken min og fotobagen.. kanskje eg rett og slett bare ska pakke i en koffert.. hmmmmmm... Blir jo jækli mye å bære på.. *tenke tenke*

Her e gulrotkaken fra Mølleren :) og med non stopbiter i :p såg litt god ut då :D sånn puffete :D



Ka skal du gjøre i helgjooooo? :)

Ingen kommentarer: