Dag 6 - Skriv 30 (u)interessante fakta om deg selv (det er jeg ekspert på!)
1: Jeg biter negler, og har prøvd å slutte med det siden 8ende klasse.
2: BCG-arret mitt er like bredt som en tommel
3. Jeg har en helt sinnsykt svær familie. Og har ikke helt kontroll. I konfirmasjonen min kom det inn en mann jeg ikke ante hvem var, så spurte jeg mamma og da sa hun at det var fetteren min...
4. Jeg er veeeeldig kresen på klær
5. Når jeg va fjortis, hadde jeg en mail som var robbiewilliamsfannr1. Elsket Robbie Williams.. mildt sagt..
6. DIGGER DIGGER DIGGER Burnout Paradise! (og andre bilspill)
7. Har en utrolig svakhet for Ole Brumm... har Ole Brumm håndkle, termos, vaskeklut, bamse, kjærlighet på pinne (som står på pynt), genser, tskjorte, hadde plakat, men vet ikke hvor den er.., etc. Gi meg en Ole Brumm-ting, og vi er venner for livet :)
8. ELSKER å skrive i skoledagbøker. Ja.. er litt barnslig.
9. Har faktisk prøvd å spille både WoW og CS. CS: WIII!!!!! WoW: Sto og løp og hoppet inn i en fjellvegg, ikke det gøyeste jeg har gjort..
10. Suger i å gå på ski. Er ikke skikkelig nordmann der..
11. Har tre Muse-plakater. En med alle medlemmene på, en med The Resistance-logoen på, og en reklameplakat for Muse på Koengen 23.juli 2010 (der var jeg!!!!)
12. Er småkresen på mobiler.. MÅ ha Sony Ericsson (eller har vurdert HTC, men HTC og S.E. er de eneste) Og jeg må ha skikkelig kamera..
13. Har vært med i Pennyklubben i 5 år. Men sluttet litt etter jeg faktisk begynte med hest. Forstå det den som kan..
14. Har vært forelska i halve jordkloden. Kan det virke som, ihvertfall. Var superguttegal frem til jeg møtte eksen, nå er jeg veldig mye mer kresen.
15. ELSKER blått!!!!
16. Har vurdert at jeg har ADD, men alle i familien sier at visst jeg har det, så har de det også.. så jeg vet ikke jeg..
17. Skal aldri aldri aldri snuse. ALDRI! NÆVVAAAHHH!!!
18. Har papir på at jeg har allergi for røyk\nikotin.
19. Har hatt nynorsk gjennom hele barne- og ungdomsskolen. Var rimelig lei da, så valgte bokmål på vgs. (delvis fordi jeg mente at jeg snakket bokmål.. men sier både "eg" og "ikkje", og de siste årene har ordforrådet mitt blitt mer nynorsk)
20. Elsket norsk på ungdomsskolen.
21. Syns taco med grytebønner i kjøttdeigen er 10 ganger bedre enn taco uten.
22. Ser faktisk ikke vitsen med å gå på tur og sånn uten å ha med seg kamera.. (ekte filmfotoelev)
23. Før begynte jeg å gråte av omtrent hver eneste film jeg så. Eller fikk ihvertfall tårer i øynene. (feks: Istid, Harry Potter, Peter Pan (gråt jeg seriøst av!), osv..)
24. I mars 2010 falt jeg av en hest og fikk hjernerystelse + brist i ribbeina. Den dag idag husker jeg omtrent ingenting fra den dagen, utenom småklipp fra bussen.
25. Er sykt barnslig. Folk kommenterer det ganske ofte, ihvertfall de som kjenner meg, og da svarer jeg med at jeg passer til yrket mitt.
26. Ble ferdigutdanna barne- og ungdomsarbeider august 2010, etter å ha vært lærling i 2 år + gått Design og Håndtverk på Knarvik VGS (1.året) og BUA på Slåtthaug VGS (2.året)
27. Likte meg ikke på Slåtthaug VGS, elsket å gå på Knarvik.
28. Halve familien min (omtrent)har eller jobber i kirken. (noen organister, noen kirketjenere\klokkere, en halv prest,..) Selv er jeg ikke kristen.
29. Er utrolig altetende når det kommer til musikk.
30. Har yndlingsklær av alt.. tilog med undik og sokker.
Dag 7 - Stjernetegnet ditt og om det passer personligheten din
Stjernetegnet mitt er vekten. Jeg pleier ikke å lese horoskop så veldig ofte, med mindre jeg leser BA eller kjeder meg enormt. Men de gangene jeg har lest de derreee.. lange listene som beskriver stjernetegnet, så er det mye jeg har kjent meg igjen i.
"Vekten er først og fremst opptatt av andre og hvordan den skal oppføre seg ovenfor andre."-> Ja. Når jeg er i butikker (utenom matbutikk), så går jeg heller og ser på hva jeg skal kjøpe til andre enn til meg selv. Liker å ønske meg ting, men liker ikke å kjøpe ting til meg selv. Og liker ikke å snakke drit til andre.. selv om jeg avogtil gjør det, men da sitter jeg igjen med dåååårlig samvittighet etterpå.
"Vekten kan godt kalles tegnet for faste forhold med stor F, for Vekten hater å være alene. For en Vekt er alt bedre dersom det gjøres som et par."-> Når jeg tenker etter...ja. Trives med å være singel, men er ting jeg har savnet dette året jeg har vært det. Jeg er ihvertfall personen for faste forhold, for jeg liker ikke one-nightstands veldig godt.
"På jobben har de en ektefølt lagånd og på hjemmebane trives de best i et godt etablert ekteskap. Mest komplett føler en Vekt seg når de er smidd i hymens lenker med kjæresten sin - for alltid. "...-> Ah, det kan kanskje forklare litt. Har en ting med at når jeg er i forhold eller er forelska, så klarer jeg ikke se negative ting i den personen det gjelder omtrent.. det er ikke alltid like gøy, spesielt etterpå.
"Vekten er styrt av planeten Venus. I den greske mytologien var Venus en myk forførerinne som trivdes best i en orgie av nytelser"-> ooooiiiisaaann?
"Og mest av alt elsker de vakre mennesker, derfor finner du ganske sikkert Vektene på coctail parties, eller på teater, opera eller balett." -> Mjeh. Egentlig ikke..
"Vekter er så drillet i høflig konversasjon at de må være bevisst på å ikke tråkke over grensen til å bli sladrete og intetsigende (Vekter elsker intriger). Når disse Vektene er i sitt ess, er de en nytelse å være sammen med."-> Hehe.. ja, liker ikke å sladre, leser ikke sladder en gang.. såå.. joa, kan nok stemme det. Men spesielt det siste, selvsagt er jeg en nytelse (hatet det ordet i denne sammenhengen, men nytelse som i ikke-seksuelt) å være med. Trenger ikke være i mitt ess..
"På den annen side kan Vekter som kjeder seg bli late og apatiske, men de smiler likevel!"-> ÅJADDA! Smil dagen lang her.. omtrent.
"Du kan forvente at en Vekt vil vurdere deg på en positiv måte,siden Vekter lever etter rettferdighetens og diplomatiets prinsipper. Vekter står ikke tilbake for å bruke sin sjarme og menneskekunnskap til å få ying på sin måte. Manipulative? Nei, til det er Vekter for hyggelige. Dessuten, alle krumspring disse mennesker tar er for det meste brukt til å bygge opp seg selv, siden de er svært lettskremte."->HHAHAHAHA! SO TRUUUEEE!! (det med lettskremt)
"Vekter er høflige og liker ikke å krangle, derfor vil de alltid foreslå at man snakker gjennom tingene."-> Hater å krangle. Hater det. Men liker ikke å snakke om det heller egentlig, liker å bare overse en eventuell grunn til krangling.
"Derfor trenger trim for Vekter å ha et sosialt alibi,slik som samholdet i en gymsal. Alternativt elsker Vekten utendørsaktiviteter, slik at ridning og sykling kan fungere bra.".....ok, dette her var skummelt. Er ikke glad i gymsal-aktivitet så veldig, bare noe. Men riding og sykling!? HELL YEAH. Fuck this shit, jeg skal bli sånn horoskopkjerring som fanatisk leser horoskop hver dag og tror på alt som står i det...
"Når det gjelder kjærligheten, har Vekten en voldsom energi, de er romantiske og trofaste til det siste. Vektene må være forsiktig med korsryggen sin, som ser ut til å ta støyten for all verdens problemer"...ah. Derfor jeg har så vondt i korsryggen hele tiden :p neida. Men ja, trofast? You bet I am. Hater alt som har med utroskap og lignende å gjøre, skjønner ikke folk som klarer å være utro..
Ok. Stjernetegnet mitt passer veldig godt til meg. Fy flaate.. ble skremt jeg nå.. hehe..
---------------
Her er noen bilder jeg tok på skitur idag, forresten:
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar