DAG 1: Fortell om forholdet du er i eller singeltilværelsen.
Har vært singel i ett år nå, og liker veldig godt å prepre det inn i skallen på folk. For det er herlig! Hadde jeg ikke vært singel, så hadde jeg aldri begynt på folkehøyskole på Voss (eller folkehøyskole i det hele tatt), så hadde jeg aldri møtt så fantastiske mennesker (som Tarjei, Elisabeth, Carro, Gunhild, Elin, osv..), og jeg hadde aldri blitt så solbrent i sommer som jeg var (se bilde). Tror jeg. Å være singel er fantastisk. Å bestemme 100% over sitt eget liv, uten at noen skal gå og passe på at man ikke snakker for mye med andre gutter, hva man bruker penger på og man kan være seg selv uten at noen sier til deg hva du kan si og ikke, og hvordan du kan oppføre deg.
Selv om det er utrolig deilig å være singel, så savner jeg å ha noen iblandt. Det skal jeg innrømme.
2 kommentarer:
EG ER GLAD FÅR AT DU ER SINGEL ;P FÅR EG ER SÅÅ FANTASTISK GLAD FÅR Å HA BLITT KJENDT MED DEG, DITT SØTEVESENSOMEGERSÅGLADII<3
LOOOOOVEYAAAH <3
WUPS GLØYMTE Å SKRIVE AT DET VAR FRÅÅ GUNHILDDI<3
Legg inn en kommentar