Her kunne jeg skrevet mye. For det er mye jeg har gjort i livet mitt som jeg kunne ønske det bare gikk an å slette fra hukommelsen.
Men jeg skal ta en tid av livet mitt som jeg er ferdig med for lenge siden. Og jeg tror de fleste jeg kjenner er det. Nei, det er ikke tiden med eksen, selv om jeg hadde veldig lyst å skrive om det. Det er undomsskolen...eller... tiende klasse.
Da var jeg stupdritforelska i en fyr i klassen under meg. Alle, hele skolen (600 elever + lærere) visste om det, og jeg broadcasta det overalt. Man skulle trodd jeg var sammen med fyren, meeeen det var jeg ikke. Var nok bare fanatisk dritforelska. Og det er jo ikke bare bare det.. Spesielt når man holder på å miste venninner og det går utover fagprestasjonene. Det var helt sykt. Snakk om å være stalker, jeg var ekstrem, har aldri sett maken før, og aldri etter. I tillegg til dette så var jeg selvsagt superduperfjortis. GHA. Jeg skjønner ikke hva jeg teeeenkte med.. og man skulle trodd at siden jeg holdt på å miste vennene mine DA, så lærte jeg. Men neinei, det tok flere år. Ett år siden ble det slutt mellom meg og eksen, og en stund etter det, DA gikk det opp for meg hvordan jeg faktisk har oppført meg og behandlet noen som jeg kaller mine beste venner.
Orker ikke skrive så mye idag, dautrøtt... Men jeg har ihvertfall (heldigvis) forandret meg siden ungdomsskolen og eksen, og det er jeg utrolig glad for.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar