15.4.11

KJÆRESTESYK.

Dette kommer til å bli så utrolig teit å lese når jeg en gang faktisk har fått meg kjæreste, visst den dagen kommer, men må få det uuut! For herreGUD så kjærestesyk man skal bli på sine gamle dager(heh..)! Jeg kødder ikke, jeg hadde helt glemt hvordan det var å være skikkelig kjærestesyk. Jeg vet ikke engang om jeg noengang har vært det skikkelig-ordentlig før. Før jeg ble sammen med eksen bare så jeg for meg hvor digg det hadde vært å ha en kjæreste, etter bruddet med eksen savnet jeg vel mest HAM, og ikke konseptet "kjærestepar", og de andre gangene har ikke vært så sterke som nå... det har vart i flere dager, jeg blir helt utstlitt! Herregud, hvor lenge skal jeg gå slik som dette da? Kommer til å dø visst jeg skal fortsette å være sånn som dette, humøret mitt er skikkelig hompetitten, og jeg føler meg skikkelig innestengt og blæææhhhh!!!!
Jeg er glad jeg kjøpte denne i London:
(jeg ser ut som et vrak, og jeg kødder ikke...)

Ingen kommentarer: