Jeg skal til Synnøve sammen med Sandra, Amalie, Vegard og Birger og drikke meg driiiiitings. (hvor faen er strek over skrift når man trenger det??) Kødda. Vi skal sitte og drikke sjokolademelk (dritago Litago) og blåse såpebobler, mens vi hiver i oss MASSE proteiner og vitaminer og jern! Altså gulrøtter. Så skal vi se på Kongen sin tale på nrk, mens vi ler av alle de morsomme tingene han sier. For det er slik sånne kewle voksne gjør på nyttårsaften. Pretty awesome (sant, Tarjei?).
SOFF GODTINÅR, NYTA MI!!!
Og velkommen til 2011.
2 kommentarer:
Ja?
Offer var den direkta til meg? Oo
Legg inn en kommentar