Idag tror jeg at jeg skal på tivoli. Awesome! Skal med Sandra og Amalie, og sikkert Vegard. Håper ikke det koster så mye, jeg er blakk som en kirkerotte.. Det suger. Det er den ene tingen jeg ser frem til når jeg er ferdig på Voss: Å få en lønningsslipp i hånden med navnet mitt på. Få penger på konto. Jeg er seriøst 100% blakk nå, lever på mamma og pappa sine penger. Har alltid vært dritdårlig med penger, bruker de i hutt og dynevær, og alt jeg har LITT lyst på, men som jeg egentlig ikke vet hva jeg skal bruke det til. Det skal jeg slutte med, når jeg begynner å få lønn igjen, så skal jeg sette litt inn på BSU, litt på sparekonto, overføre litt til mamma og pappa, og litt til Lånekassen. Og visst jeg tar 1000kr til hver i mnd, så har jeg faktisk en god del penger fortsatt på konto. Eller, så kommer jo telefonregning, bladabbonement (Digital Foto, what uuuuuuuuuuup!), treningssenter, eventuelt lege\tannlege visst det oppstår plutselig, og kanskje jeg bor for meg selv, så en husleie på 5-6000. Visst jeg tar utgansgspunkt i at jeg har husleie på 6000 i mnd, og betaler tilbake 10000 kr til BSU, sparekonto, mamma&pappa og Lånekassen, + telefonregning på ca 500, treningssenter på 350, Digital Foto på noe med 3-400 tredjehver måned, så er jeg oppe i 11000 i fastavgifter. Med den lønnen jeg kommer til å ha, med fast jobb er det vel 18000 etter skatt eller noe, så har jeg faktisk noen 1000 igjen å leve for. Så da er det bare å ikke bruke alt på tull og fjas, så skal jeg klare det yyyyyyyypperlig.
Men nå er det middag. Hej heeeej.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar