Akkurat nå er jeg hjemme på juleferie, reiser opp igjen til Voss på tirsdag. Gleder meg! Før den tid skal jeg på tivoli, og så er jo det nyttårsaften fredag, så da skal jeg drikke meg blankøyd tenkte jeg. Og på søndag skal vi på middag til Birte og Øyvind (søster og svoger) (og Guro og Ingvild), koseliiig! :D Jeg tenker pakking på mandag.
--------------------
Idag var jeg, Sandra og Vegard (og Tasj) i Medaasbakken og akte. Kozy, kozy! Var egentlig ikke sånn utrolig kjempegøy oppe i bakken, utenom å fyke på UFOen, men da vi gikk hjem igjen, og akte ned bakken til huset til Sandra, med Sandra stående bakpå akebrettet og Vegard og Tasj løpende foran, DÈT var gøy! Og spesielt å mose inn i brøytekanten sånn at Sandra stupte over meg :D hahah! Skal gjentas denne vinteren! (Må bli kjapt, nå regner det ute. FML)
Jeg legger til et bilde jeg, bare sånn for å se om jeg har teken på det fortsatt.

Dæven. Har du sett ;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar