30.12.10

Hei, jeg lever!

Oi oi oi, her er det lenge siden jeg har vært. Fant på mystisk vis tilbake til bloggen min, etter ett år. Gratulerer til meg selv. Siden sist jeg skrev har jeg blitt singel, og godt er det. Ingen leser denne bloggen uansett, de som vet om den vet hva jeg gjør på for tiden og sånn, så hvorfor gidde.. MEEEEN jeg har det veldig bra på Voss, for å si det enkelt. Hater å tenke på at vi er halvveis i skoleåret, skulle gjerne vært på skolen livet ut, for det er virkelig helt fantastisk! Har fått noen fantastiske venner, jeg håper vi holder kontakten når vi er ferdig. Egentlig så vet jeg at vi kommer til å gjøre det.
Akkurat nå er jeg hjemme på juleferie, reiser opp igjen til Voss på tirsdag. Gleder meg! Før den tid skal jeg på tivoli, og så er jo det nyttårsaften fredag, så da skal jeg drikke meg blankøyd tenkte jeg. Og på søndag skal vi på middag til Birte og Øyvind (søster og svoger) (og Guro og Ingvild), koseliiig! :D Jeg tenker pakking på mandag.
--------------------

Idag var jeg, Sandra og Vegard (og Tasj) i Medaasbakken og akte. Kozy, kozy! Var egentlig ikke sånn utrolig kjempegøy oppe i bakken, utenom å fyke på UFOen, men da vi gikk hjem igjen, og akte ned bakken til huset til Sandra, med Sandra stående bakpå akebrettet og Vegard og Tasj løpende foran, DÈT var gøy! Og spesielt å mose inn i brøytekanten sånn at Sandra stupte over meg :D hahah! Skal gjentas denne vinteren! (Må bli kjapt, nå regner det ute. FML)


Jeg legger til et bilde jeg, bare sånn for å se om jeg har teken på det fortsatt.
Dæven. Har du sett ;)

Ingen kommentarer: