Bare noen bilder jeg har tatt og redigert som jeg tenkte jeg kunne legge ut fra desember.. enjoy, gi respooons.

Meg og Sandrafjes :) Ikke redigert.

Eksperimentering hjemme. Likte dette bildet! Redigert klarhet

Juletre. Redigert lysstyrken og fargene er blitt litt sterkere

Julepynt utenfor døren. Redigert klarhet og fargene.. (de var litt mer blasse)

Utsikten fra hagen til mamma og pappa er lite å klage på. Redigert klarhet.

Tok med meg Gunhild ned til Vangsvatnet for å ta bilder, og prøvde meg litt med lang lukkertid ved veien. Redigert klarhet

Vinduet på rommet til meg og Terese. Julepynta til helsikke, superkoselig!

Vakre Vangen..

Miljøarbeider Kat og noen elever malte isen utenfor Jomsborg (internat), kjempestilig effekt!:D
Dette ser du egentlig at jeg har redigert (farger og klarhet)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar