17.10.09

Jeg er blitt utfordret


Jepp. Blitt utfordret av Lillian, en gammal, men god venninne av meg som jeg har kjent siden før eg kan huske..
Her er oppgaven:
1. Gå inn på Mine Bilder-mappen.
2. Velg den 4. eller 7. mappen.
3. Finn fram det 4. eller 7. bildet.
4. Sett inn bildet i et innlegg, og skriv litt om det.
5. Utfordre 7 nye, legg ut en link til dem du utforderer, og gi beskjed om utfordringen til dem.
(jeg tar bilder fra Oddvar sin pc.. på blogg.no-bloggen min brukte jeg bilder fra min data)

1) Dette er niesen min Guro som er på besøk hos søsteren min, altså tanten hennes, Jorun. Vi hadde et lite bursdagsbesøk for henne i fjor (søstra mi), og dette var den dagen. Mer enn det husker jeg faktisk ikke, har ikke tenkt over dette bildet så mye.. la det innpå dataen ifjor og så ble det værende der uten å bli sett noe særlig på.

2) Dette er anlegget i bilen til Oddvar. Bildet er tatt med mobilen min.. eller Oddvar sin, husker ikke helt. Dette anlegget gir ihvertfall ganske RÅ lyd.. herlig herlig! Nå skal vi selge bilen, og de som kjøper bilen får med anlegget hvis de betaler ekstra. Kommer til å savne det kjære GAS-anlegget... sukk. Oddvar som har laget den treplaten som er over suben forresten.



Jeg utfordrer:
- Hallgeir
- Amalie
- Sandra
- Margunn
- Susanne
- Chalten

Ingen kommentarer: