Idag begynte eg i ny jobb på Garnes barneskole. Va kjempetrist å gå fra Idavollen for siste gang på fredag, og knakk sammen torsdag og fredag kveld.. men sånn e livet, og det virker som eg kommer te å trives på Garnes :) Desverre hadde ikkje veilederen min glemt ka eg sa om ka som va interessene mine, så eg og ei anna skal ha sanggruppe med fjerde klasse på SFOen. I tillegg te at eg ska være med på 4Hgruppen (dyregruppen) tre mandager i mnd :) Gruer meg litt til akkurat de to gruppene, spesielt den med sang, men det går sikkert fint!
Tok med meg sykkelen på jobb idag, og syklet ifra Garnes til Vågsbotn (ca 16 km fant eg vel ut iflg min faaaaaaaaantastiske sans for beregning osv osv og sånne innvikla ting. Men det sto på gulesider at det va 13,5 km fra Garnes til Vågsbotn viss man tok motorveien. Men eg tok ikkje motorveien, eg tok gamleveien, som går parallelt med hovedveien neste hele tiden, utenom rundt et vatn (Gaupåsvatnet), og den va nåken km.. så prøver å finne det ut på Gule sider no, men de sier bare 14,4 km, men det tror eg ikkje på :D hihi.. jo, det va visst sant, Oddvar hjalp meg no, det va akkurat 14,0 km.. ÆSJ. Men eg syklet/gikk fra veien og opp og ned herfra og ned til busstoppet, og det e minst 1 km tilsammen, så då blir det 15. Så vakje så gale den beregningen! :D
Får fortsatt ikkje te å legge ut bilder her, ka skjer??? flere som har samme problemet?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar