12.8.09

Gjesterom ferdig


Her skal Anita og Marius få sove når de kommer hit imorgen. Kjempekoselig syns eg det rommet blei:D det har eg forresten bestemt at det ska bli barnerom når den tid kommer:)

Ingen kommentarer: