Pages
Blogposts
This is Blondie
Photography
12.8.09
Gjesterom ferdig
Her skal Anita og Marius få sove når de kommer hit imorgen. Kjempekoselig syns eg det rommet blei:D det har eg forresten bestemt at det ska bli barnerom når den tid kommer:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar