16.8.09

Alan Jackson


Igår va vi på Alan Jackson. Han i seg sjøl va supert, men oppsettet og opplegget på hele konserten va bare amatørmessig. Måtte kjøpe egne sånne bonger for å kjøpe alkohol, og der sto Anita og Marius i kø i en og en halv time bare for å få tak i sånn. Og når konserten va ferdi, så va den offentlige veien sperret så vi måtte gå gjennom campingen, og mellom biler og alt. Idiotisk! Egentlig bortkasta penger, men va utrolig kos å stå og danse m Oddvar. Faen ikkje ofte det skjer:) og tok litt av under itty bitty:D va du på Alan Jackson konserten, eller en annen konsert i Bergensområdet? Eller i norge eller et anna sted?

Ingen kommentarer: