29.6.09

Ønsk meg velkommen!

Jadda, måtte lage meg ny blogg. Blogg.no e nåke drit, sånn at eg har sagt da for tredje gong..



Eg går rett på sak om det eg egentlig skulle skrive om på blogg.no-bloggen min (har nettopp opprettet denne bloggen, og såg at eg hadde en blogg her fra før.. øhemm..)



På lørdag var eg med mamma til byn på shopping. Vi tok 10-bussen fra Knarvik, og va vel i byn ca kvart på 11. Så gikk vi bort på Zizzi, en klesbutikk for overvektige kvinnfolk, og va der sikkert i ihvertfall tre kvarter. MINST. Hon ekspeditøren va sinnsykt grei, og humor te tusen :) Skulle prøve en shorts i str Medium (dette her e eg stolt øve!!), og ho sa: "....trrroooor ikkje den der passer til deg. Du må nok ihvertfall en størrelse lavere..", så såg eg på shortsen så sa eg at eg kunne no prøve den i tilfelle. Så såg ho litt sånn:" herreguuud, for en optimist"-måte, og ho kunne jo ikkje akkurat nekte meg å prøve heller, så eg fòr inn i prøverommet, og kom ut me en pose rundt meg. Så sa eg: "ja.. eh.. du hadde vel kanskje rett". Så kommer ho med kommentaren: "Du må ta med deg hele familien på telttur, så passer den kanskje" :P hehe... handlet på Zizzi for knappe 1400 kroner, til opplysning ;) så kom Birte og Guro, som e min søster og niese, og vi trasket rundt i bydn :)







Her e nåkken bilder fra lauurrrdagen:









Lille vennen :)



gøy med duer som ikkje e lettskremte :D



"SPINGA!!! SPINGA!!"



Vakre Bryggen :)











OG HER E KLENA EG KJØPTE :








Singlet og en buksegreie, luftig sak. Zizzi på bystasjonen. Husker ikkje pris.



Samme begge to, bare forskjellige farger.

Sommertopp fra Lindex på bystasjonen, 149,- tror eg an kostet.


Tskjorte og caps fra Moose shop på Bryggen. 198,- for tskjorten, 100,- for capsen. Tror eg. Kult trykk ihvertfall.



Og på fredag kjøpte eg meg fotobag på Lefdal:






va ikkje den bare kjempesøt?
ka syns du om klena?

Ingen kommentarer: