Idag og imorgen har jeg fri fra jobb. Herlig! Har vært syk hele uka, så synes egentlig ikke at jeg har gjort meg fortjent til en ekstra langhelg, men slik er nå bare det. Skulle egentlig opp å besøke min elskede barnehage idag, men gjør det imorgen isteden (Note to myself: Ta på vekkerklokken tidligere). Idag skal jeg og mamma bort på Stoff og Stil på Salhus, og kjøpe stoff til en kjole hun skal sy til meg :D Er hun ikke grei?! Også etter det så skal vi bort på Åsane senter og sippe kakao/kaffe og sånn. Koselig :)
Her er en kjole hun sydde til meg for noen år siden da ene søsteren min skulle gifte seg, som jeg har gått masse masse masse med, blant annet til konfirmasjonen min, men som jeg ikke kommer i lengre, så det er derfor hun skal sy ny til meg. (Ta det rolig, jeg skal gå ned i vekt, men jeg må ha juleantrekk...):

Dette bildet er fra julen 2007, en litt tynnere tid.
Hva syns du om kjolen?
Har du funnet juleantrekk til i år?
Hva syns du om kjolen?
Har du funnet juleantrekk til i år?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar